CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 3, 2008

TRIPPING!!





Ritu aku g program anak angkat kt kuale kangsar
agk bes gk la haha
ckp byk xgune
korg tgk je gmba ni haa

1- famly angkat aku
2- famly angkat aku gk
3- adek-adek angkat aku
4- mase tgh bwt labu sayong
5- bile da siap
6- pilih la labu sayong mne2..aku blanje
7- labu sayong yg bole bwt isi air
8- acara minum air
9- acara mkn epal
10- acara mkn oren
11- acara paling lwk...mnum susu dlm botol...hahaha
12- acara yg agk bes..bwt line yg paling pjg..
13- peserta pompuan
14- peserta pompuan jgk
15- persembahan silat
16- deklamasi sajak
17- persembahan rebana...dorg men lagu industan jgk wa ckp lu...
18- redi b4 ad show
19- tyme dorg tnjuk bakat..hahaha
20- tarian zapin
21- tarian dabus...yg ni ad kt perak je
22- peserta ng famly angkat masing2
23- peserta lelaki
24- peserta ng urusetia
25- pkan kuale kangsar tyme mlm

0 comments: